måndag 23 augusti 2010

Ny vecka! MÅNDAG!

Jag älskar måndagar. Måndagar är den första dagen på en ny vecka. En vecka som är öppen. Öppen för att mirakel kan ske. Det kommer ske mirakel nu det känner jag på mig i mina viftande mirakelceller. De där cellerna som ligger precis under huden och som bara trycker sig ut med hudens tyg när det kommer tillfällen av bra händelser ridandes. Just nu känns det som att hela min hud reser sig i takt med att universum formaterar sig. Formaterar sig till en stjärna. Stjärnan kommer lysa klart. Över alla sisters och misters.

Igår drog jag tre änglakort. Fantastiskt bra kort. De stämde så bra in.

Du behöver inte tro på korten. Jag tror på dem o det hjälper mitt liv. Det hjälper mig. Jag tycker det är så härligt att stå för det! Man ska stå för vem man är och vad man tycker. Änglakort is da shit!

Älskad och hatad av alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar