onsdag 14 juli 2010

Sommarpratarna i P1.

Jag vill bara tipsa alla om sommarpratarna i p1.
Om du har en iphone går det att lägga till en app som heter SR poddradio. Helt makalöst bra program att lyssna på.

Några av mina heta tips är:
Anna Carrfors Bråkenhielm - Startade tidningen Passion for Business.
Per Holknekt - Odd Molly

Fler tips är:
Laila Bagge, Micael Bindefeld, Natascha Illum Berg, Katerina Janouch.

Nästa jag ska lyssna på blir INGVAR KAMPRAD. Den mannen diggar jag.

Perfekt att jobba till eller städa med dessa i lurarana. Jag städade i tre timmar utan att jag fattade det i helgen. Med lite tårar emellanåt då the storys är helt betaganda i sina stunder.

Ska du lyssna på en story ta Per Holknekts. Än så länge min favorit!

Todels!
Tack Mirjam för att du tipsade mig. I love sommarpratarna. Det visste du jag skulle göra. GRYMT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar