tisdag 24 augusti 2010

MItt första styrelsemöte!

Jag är invald i en styrelse!

Mycket spännande. Jag var på det första mötet igår. Jag var lite nervös och pirrig innnan. Styrelse låter som ett sådant mäktigt ord. Det inger respekt hos mig.

Min coach Boel Rydenå har suttit med i flera styrelser. Vi har pratat en del om vad man gör i en styrelse rent konkret. Jag har haft en önskan om att bli med i en styrelse i ett halvår nu. Jag har önskat mig det! Now it is a fact.

Det känns stort, spännande, lärande och affärsmässigt!

De sa efter mötet att jag var en frisk fläckt och att jag gjort bra ifrån mig på det första mötet!
Det kändes ju kul! Jag blev överlycklig.

Jag älskar att lära mig mer och kände mig under gårdagen som en svamp!

Svampkänslan är härlig. Bara man får tid att krama ur kunskapen i behållarens vita burk så man för alltid kan spara den. Istället för att doppas i en ny burk med vätska direkt. Då blandas liksom vätskan med den nya och lite faller ur.

Nej det gäller att svampa och att krama ur. Pö om pö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar