fredag 6 augusti 2010

Betydelsefulla möten!

Caterina Ronsten den lilla godingen hon får fram Betydelsefulla storys som berikar denna världen.

Hon har bett mig skriva en story om ett betydelsefullt möte inom Entreprenörskap! Hon skriver en bok som är baserad på ambassadörers berättelser. O jag är en av de kvinnliga ambassadörerna detta år så gladeligen fattade jag min penna och skrev. Jag hoppas verkligen att mins story blir utvald. Men det visar sig.

Jag har nu gjort det och känner mig nöjd. Jag älskar att skriva. Det är tillfredställande att få ur sig tankar då det är ett sätt att bearbeta för mig.

Mitt betydelsefulla möte var med Tilde Björfors. När storyn är tryckt kommer jag lägga ut den här!

Betydelsefulla möten är viktiga! Vi har alla haft dem och vet vilka de är. Frågan är? Vet de som du haft ditt Betydelsefulla möte med att just de gjort skillnad för dem?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar