onsdag 23 december 2009

Maria Nordmark - En riktig Sister



Maria Nordmark var gästföreläsera på en kurs jag läste i att skapa film. Hon var otroligt duktig och jag minns föreläsningen som om den var igår. Trots att det var 4 år sedan nu.

Maria har etsat sig fast i mitt minne. Jag som aldrig minns namn har för alltid kommit ihåg hennes. Odet kan tänkas. För nu sådär 4 år senare ringde jag henne och bad om ett möte för exepertisrå inom detta område som kallas film.

Det visade sig vara ett smart drag och förmodligen menat skulle hända. Marias och mitt kontaktnät har redan flätats samman. Vi diskuterar också olika samrbeten oss emellan.

Maria är fantastikt duktig på interaktiv webbdesign. Skulle vilja påstå att hon är en av Sveriges ledande inom detta område. Hon har även drivit upp olika bolag som hon sedan sålt av. Flera av dem är idag vinstdrivande och framgångsrika företag.

Jag är exalterad över att hon nu är en av våra samarbetspartners samt en Sister.

Marias lista över meriter är så lång så om jag skulle börja printa ner den så skulle bloggen bli full. :-)

Vad vill jag säga med detta? Allt har en mening. Lyssna på din magkänsla och din inre röst. Kontakta de du känner att du borde kontakta. Gör det du känner att du vill göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar