måndag 3 januari 2011

Starta om!

Jag vill säga till er alla därute som just nu har ångest inför att börja jobba igen. Byt jobb! Gör något du vill! Starta om. Vi lever i ett land där det är möjligt.

Du kan läsa distanskurser eller kvällskurser. Du kan långsamt växla om till ett annat spår. Det är bara du o ingen annan som kan byta riktning. Det finns bara en sak som jag vet med säkerhet o det är att livet är för kort för att vi ska leva olyckliga liv.

Det går att sadla om. Det är bara du som kan avgöra om du vill eller inte!

Jag säger inte att det är enkelt, jag säger inte att det är gjort på i en handvändning. MEN jag säger att finns viljan - finns möjligheterna!

Vi lever i möjligheternas land. Men det finns så många möjligheter här, så människor slutar se dem.

Öppna ögonen och se världens fina lärdommar! Ta chansen att göra det du vill göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar