söndag 2 januari 2011

Pirr i magen!!!


Nu sitter jag här. Dricker en kopp kaffe och läser Passion for Business. Jag har varit hemma i falun o firat en underbar jul med mina nära o kära.

Jag har firat in det nya året med champagne o härliga vänner! 2011 kommer bli ett bra år det känner jag på mig!

Varje år har sin charm och behövs. 2010 var slitigt år på många sätt. Jag utökade lokalen vilket betydde målning, inredning hämtning av möbler etc. Jag har även flyttat privat till en lägenhet jag verkligen trivs i. Sorterat kastat o slängt och sorterat. Det känns som att detta har varit ett bäddande år för mig. Jag har bäddat för ett riktigt bra 2011. Hittat ännu fler fantastiska sisters vilket gjort teamet komplett. Bytt lägenhet vilket behövdes för min energi, men samtidigt tog energi just när det utfördes. Utökade lokalen vilket alltid är ett jobb, men något som var helt rätt att göra. Det känns verkligen med facit i hand som att det gångna året var ett år av stoppa ner olika pusselbitar. Åren innan har jag inte riktigt vetat vilka pusselbitar jag letat efter. De har funnits där men jag har inte kunnat välja vilka jag skulle samla ihop. 2010 bestämde jag mig. Såhär ska pusslet se ut! Sen dess så har det bara varit att samla bitarna. Nu ligger de där. De bildar en fantastik bild. Men inte alla kan se den - ännu! Men snart ska vi hänga upp den! Så hela världen kan se den!

2011 kommer bli konstens år. Tavlan ska färdigställas o piffas till. Sen kommer den hänga där i sin glans!
Det gäller att se tavlan innan den finns. Annars kan den aldrig skapas.

Jag är tillbaka i min lägenhet och har idag storstädat, pysslat och förberett. Förberett för det nya årets utmaningar!

Jag har sagt till mig shälv att denna jul ska jag inte jobba. Jag ska koppla bort jobbet! OCH det har jag gjort. Vilket resulterat i att jag ordagrant spritter av energi. Jag kommer knappt kunna sova inatt! Jag känner mig så lyckligt lottad som lever min dröm. Det är min dröm att driva eget o vara bland människor jag verkligen trivs med. Utvecklande människor som stärker mig men låter mig vara JAG.


GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

Nurture your dreams.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar