onsdag 19 januari 2011

Good vibes.

Jag jobbar nu med ett projekt som bara flyter så innerligt bra.

När man jobbar med rätt personer så uppstår rätt energier. Ibolya och jag klaffar så otroligt bra. Vi bara flyter fram. Idag har vi sett till att få en massa gjort. Trots att vi bara jobbade från 10.30-14.30.

Det var intensivt men roligt!

För att ni ska få en inblick i denna varelse som jag gillar så har du henne hemsidor här. Smyckena och formgivningen.
Hon är ett exempel på att ibland så avgör slumpen allt. Eller inget. Vi är slumpens härliga tanke - bakom vårat samarbeta.

Ibolya kontaktade mig på facebook och skrev ett messege. Hon skrev att hon var nyfiken på mig. Sen var resan igång. Vi är båda formgivare och vi är båda smyckesdesigner. Vi har så många likheter att vi blir rädda när vi pratar för allt är så likt.

(Förutom att jag jobbat och alltid haft hästar - något Ibolya alltid varit inne på och känt att hon saknar. O att Ibolya varit personlig tränare och instruktör - något jag alltid känt att jag saknat och haft lösa ambitioner att bli.)

Vi är ett tydligt exempel på att om man öppnar upp tanken inför att otroliga saker sker så kommer de till oss. Ibolya såg mig av en slump på facebook. Hörde av sig och jag svarade. Vi tog en såpontan lunch. Sedan kom hon till mig i tre dagar. Efter de dagarna var konceptet ett faktum.

Vi är båda spontana och lite galna vilket passar bra!

To be continued. Snart kommer vi sprida vårat koncept och då mina kära läsare. Kommer ni bli tagna med storm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar