fredag 28 januari 2011

Dagens to do list! Sockrace.




Nu undrar ni... Vad gör Anna idag. Det skulle ni bra gärna vilja veta. För det ville jag veta innan jag startade företag. Rom byggdes inte på en dag. Gör upp en lista med saker du ska uträtta idag. Var realistisk. Känn dig nöjd när du är färdig och inse att du inte kan presentera allt du har i din vision så snabbt.

Nu ska du få höra vad denna dag bjudit på:
Jag har skrivit några offerter.
Jag har lärt mig mer om Twitter.
Jag har städat mitt skrivbord och sorterat papper.
Jag har diskuterat sociala media och facebook med min kollega Sabina.
Jag har svarat på mail.
Jag har skissat på formgivning till en kund jag jobbar med.
( jag har utefter mina skisser gjort ett utkast på en folder. )
Jag har beställt boken mediababe.

Sen har jag skrattat och haft en allmänt härlig fredag. Dagen började med frukost med Annika som nyss kom hem från London. LOVE the plans we have.

Jag måste säga att denna dag varit härlig men inte så effektiv som jag hade planerat. Det kan bli så när det är fredag och alla har sockor på sig. Med våra sisterssockor blir det lätt lite sockrace vilket bidrar till kreativiteten men inte effektiviteten. När den blir i för stor mängd...

Men som sagt. Be satisfied. Livet är här och nu.
GOD HELG ÖNSKAR JAG DIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar