onsdag 29 september 2010

VERKSTÄLLANDE KVINNA!!!!



Här vill jag stolt presentera boken jag designat! Att ta fram formgivning till en bok som denna är en fantastisk känsla. Med passion för företagande o kvinnor vad passar bättre än att vara formgivare till denna bok. ??? Det undrar jag. Jag tycker innehållet i denna bok behöver belysas och lyftas fram. Att starta och driva företag är en del av entreprenörslivet. Att köpa förvalta och expandera det är en annan del. En stor del. Som många inte vet existerar.

Det finns otaliga kvinnor därute som längtar efter att sätta tänderna i att driva och bygga vidare. Spännande är det!

Här kommer lite bilder från Bokmässan. På mig, författaren Gabriella Mast Weggeman och på boken såklart!

Gabriella var även med i flera tidningar. Här kommer ett av dem fångade på bild! Dagens nyheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar