torsdag 9 september 2010

Kaffe och morgonstund!


Har guld i mun!
Jag älskar effektiva mornar. För mig är det som att dagens startskott sätter pränten för hela dagen. Idag kollade jag på nyhetsmorgon, åt en god frukost och vandrade till kontoret!

Idag är det bara jag här. Men oj vad skönt det var att samla tankarna över en stilla kopp kaffe. Musiken är på och fingrarna sprätter. Jag har till och med dansat lite. Några små struttande balett steg ( eller försök till balett steg) var gång jag fick lite spring i benen! Borde blivit dansare istället. :-) eller inte... :-)

Tränade igårkväll och då brukar min energi bara välla över. Jag behöver träna väldigt mycket för att få ut min energi egentligen. Älskar att träna!

Idag är den här. Den här galet härliga jobbdagen då allt bara faller på plats!
Vissa dagar är av det slaget och det känns kanoners.

Energin är frigjord och löven hänger kvar!

LÖVELY!

Jag hoppas att just du som läser detta får världens bästa energi NU!

Nu ska jag strutta iväg i en vacker svandans till kaffekokarens magiska skimmer och ta lite mer mörkt guld i min kopp!
Sedan fortsätta jobba med det som gör mig så lycklig att jag får göra var dag. Vara kreativ och formge med inslag av svandans.

Mer svandans och balettsteg till folket! Det är en fantastisk dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar