onsdag 1 september 2010

Det ryser på ryggen! av papper.....


Ja det gör det. Ibland. Av olika saker.
Av olika PASSIONER!

Ohhh jag har en passion som är så stark. Papper. Papper är rys på ryggen. PAPPER!
Rys på ryggen är när håret reser sig på ryggen. Det är så det känns. Sen om man ens har något hår - det kan så vara att man inte har det. Men känslan är rys på ryggen! Det sprids en varm känsla av välbehag som bara ringlar runt i kroppen. Upp och ner längs ryggen! Älskart!

Idag damp det ner ett fantastiskt paket! Självklart prenumererar jag på papperprover. Jag jobbar med trycksaker och då har man möjligheten att göra det. Nu kanske ni börjar förstå vaför jag jobbar me tryck och formgivning. Det sker mångt och mycket på papper! Ohhh känslan av nytryckt är bara underbart.

Att titta på den magiska lådan och veta att jag och bara jag ska öppna och se den vackra skatten det väcker känslan av att man är 5 år igen. Jag vill studsa upp och ner och hoppa jämfota direkt jag ser det. Hoppa hoppa hoppa. Men ännu klarar jag behärska mig. Om man nu tycker det är bra eller dåligt kan man fråga sig? Varför inte hoppa lite?? Nästa gång ska jag göra det! Lite Alice i Underlandet goes Sisters.

Håkan han skrattade när jag berättade om min känsla av rys på ryggen av mina fina pappersprover! Jag tänkte då att kan det roa honom, kan det roa flera. :-)

Här kommer en bildserie på den fantastiska lådan. Brevet med den underbara benämningen på pappersproverna samt de fina magiska glittrande pappersproverna.

Lycka är papper! I vackra askar. Och hoppande underlandsbarn i vackra färger!



2 kommentarer:

  1. Ett mysrys skulle jag säga!! Älskar oxå papper! /q

    SvaraRadera
  2. Spännande mister Q!
    Vem du nu är?

    Mysrys till alla!

    SvaraRadera