fredag 23 oktober 2009

Stockholm i mitt hjärta!

Kontakterna flödar i Stockholm. Denna vecka har jag haft så sjuuukt många bra möten med nya värdefulla kontakter. När man minst anar det då händer det.

Hemligheten ligger i att nätverka och mingla och följa upp bra tips på möjliga kontakter. Ta telefonen och ringa bara ring. Alla nya samarbeten eller inspirerande möten ligger ett samtal bort. Kanske... det är värt ett försök. Du har INGET att förlora.

Jag brukar handla innan jag tänker efter. Det är lika bra! Annars blir man så nervös. Sven Hagströmer var bara ett samtal bort. Jag ringde på vinst och förlust. Och det blev vinst! :-) Ni som inte vet vem det är... googla på namnet and you will see. Amen jesus maria vilken person han är.

Kan ni förstå? Lilla jag har träffat Svempa. Jag kan bara säga såhär... pappa Håkan Berg höll på att sätta i halsen när dotra hans ringde och sa att hon skulle träffa Sven! Men bra gick det!

Ja idag slår jag ett slag för alla som vågar ringa dem de önskar träffa!

Just do it.

2 kommentarer: