fredag 23 oktober 2009

Förbereda föreläsning!

Shit vad detta känns spännande!

Sitter och gör en presentation om min väg som företagare. Jag har fått förfrågningar om jag vill komma och hålla inspirationsföreläsningar om eget företagande. Jag ska avdramatisera själva rädslan för att bli egen.

Det känns helt overkligt att någon ber mig komma och föreläsa. Jag kommer själv ihåg när jag lyssnade på min första entreprenör, jag blev verkligen inspirerad den gången. Hoppas man själv kan bidra nu då!

Jag har haft några liknande föreläsningar redan men skillnaden e att denna gång ska jag ha en presentation fixad. Varför? Jo för jag gör så mycket olika saker och är lite kaos i huvudet. Eller jag är inte kaos, JAG har stenkoll. MEN det har inte alla andra. Tror det blir lättare för åhörarna om de ser varje varumärke och strukturerat ser vad som händer med varje gren. Det har gått bra innan men nu ska det bli ÄNNU bättre. Senast fick jag omdömmet att jag borde blivit komiker efteråt. Hmm då undrar man... e det bra eller dåligt?

Jag är iallafall tokinspirerad och tycker det ska bli sååå kul!

Jag säger till ALLA egna. INSPIRERA MERA, då startar flera. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar