måndag 19 oktober 2009

Ny vecka nya möjligheter!

Ohhhh idag känns det så skönt!

Har redan haft två bra möten där jag visat utkast till grafiskt material. Det ena är avstämt och färdigt och inne i nästa fas. Det är så otroligt kul när man jobbar med rätt människor. Att känna att man talar samma språk och att formgivningen flyter på är en kick. Profilen jag bygger till dem kommer bli grym och den är verkligen i min smak. Jag tror de kommer bygga ett riktigt bra företag! Grundarna som jag jobbar med i projektet är båda två personer som jobbat på framgångsrika poster på stora bolag. Att jobba med personer av denna karaktär är en dröm. Det är så kul!

Sitter i Stockholm på kontoret. Var ju sjuk förra veckan så jag var inte här då så nu längtade man efter lite Stockholms puls!

Nu ska jag ha några fler möten!

Länge leve inspirerande kunder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar