onsdag 21 oktober 2009

Det bästa av världar!

Jag har ett kontor i Eskilstuna som alla redan räknat ut vid detta lag antar jag.

Det kontoret ligger vid fristadstorget och går under namnet Sisters in Business. Här sitter egna företagare som hyr en plats av mig i denna mini koncern. Vi profilerar oss tillsammans och genererar jobb till varandra vilket ökar lönsamheten hos oss alla. Det är en fantastiskt kreativ miljö att jobba i måste jag säga. Man träffar nya personer varje dag och flödet är varierande. Ibland e man ensam på kontoret och ibland e det full fart. Varje dag är en överraskning och det gillar jag. Jag trivs att ha det så!


Sedan har Sisters in Business en plats på ett kontor i Stockholm på Grev Turegatan. Där är samma flöda fast i en annan stad med andra typer av människor.

Att kunna jobba i två städer med olika människor och olika flöden är en saga som blivit sann. För mig. Jag trivs som fisken i vattnet.

Jag är mestadels i Eskilstuna på kontoret där. Men att väva in stockholm i veckoschemat ja det är toppen!

Nu jobbar jag som bara attan. Har egentligen inte tid att skiva här men a Sisters gotta do what a Sister gotta do, for you!

Todels!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar