tisdag 17 februari 2009

Bloggens värld är här!

Det har varit en hel del heta diskussioner på kontoret. Samtalsämnet - blogg, bloggare och bloggande.

Innan jag startade sisters blogg var tanken att skriva artiklar och publicera på hemsidan. När jag berättade det för de andra blev reaktionen "-o kul kanske... men det känns lite gammalmodigt". Gammalmodigt? Ok. Ja det känns ju inte helt bra.

Med påtryckningar från vår omvärldsanalalytiker Josefine Linghammar startades då denna blogg. Nu har jag dragits in i bloggberoende och känner mig som en självklar bloggare. Tycker nästan det är förskräckligt att alla människor inte läser bloggar. Josefine har skrivit ett inlägg i sin blogg... "Finns man inte online finns man inte alls."

Nu ligger jag vaken hela nätterna igenom för att fundera ut hur jag ska bli topp ett på bloggvärlden! :-) så om du vill hjälpa mig till bättre sömn... läs den och "spread the word".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar