lördag 5 februari 2011

Tossigt värre...



Vi har ju som ni vet "tossor" här på Sisters. Jag gillar att ha en avslappnad och mysig känsla även när jag jobbar. I ett hem har man ju inga skor så för att få fram den hemtrevliga känslan bär vi tossor här på kontoret. Även en del möbler bär tossor. Se bilderna på fåtöljen.

Min mormor har en förkärlek till små stickade tofflor. Hon stickar alltid nya till våran "tosskorg".

Jag är personligen överförtjust i mormors tossor och är glad över att Sisters in Business osar stickade sockor!

2 kommentarer:

  1. Det är detaljerna som gör det. Tossorna skapar både hemmakänsla och ger värme till frusna fötter.

    SvaraRadera
  2. hihi va gulligt min farmor hade pippi på att virka liknande tossor..undrar om dom finns att få med klack?..hihi

    SvaraRadera