måndag 1 november 2010

Vassa Ibolya! A Sister.



Jag är så stolt. Tillåt mig presentera Ibolya Vass. Världens coolaste tjej!

IKEA har en designtävling där de har vaskat fram 25 av sveriges grymmaste designers.

( Jag hade själv några tankar på att anmäla mig. Men kände inte att det var helt rätt. Och gjorde det aldrig. Åhh det var ju bara rätt beslut. Ibolya hade anmält sig o hon hade gått vidare så nu e jag mega mega nöjd. Att avstå från det som inte är rätt just nu är vägen till framgång.)

Ok nu back on track. Jag är så jäkla stolt över henne! Hon har de grymmaste smyckena. Som designer myself så är man ganska hård i sin bedömning. Men jag älskar hennes smycken ovillkorslöst! Jag kommer definitivt köpa ett smycke i framtiden. De är såå snygga. Så fantastiska! Och konceptet kring dem är helt magiskt bra. GRYMT!

Det känns som att en del av mig är med i IKEAs designtävling. För eftersom Ibolya är med så är en liten del av mig representerad. För hon är en del av mig! I know it. Vi har något tillsammans. o bara vi vet vad det är. Spännande va?

Ibolya o jag har det gemensamt att vi e helt galna o spralliga o bara connectade som attans när vi sågs. På en dag visste vi allt om varandra. Det var ödet att vi skulle ses!

Båda designar smycken och jobbar som formgivare och föreläser en hel del! Vi är lite som twins! Det är en hel historia om dagen vi träffades.

Vi kommer jobba mer o jag är säker på att våra vägar är sammanflätade! Hon kommer till Sisters för två heldagar då vi ska utveckla ett superspännande koncept. Ser fram emot det! Hon är en pärla!

Bara kolla på hennes ursnygga monter! Now we are talking! AHA! Kolla vad grym hon är på videon! DO IT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar