tisdag 16 februari 2010

Snurr snurr!

Vi har haft inspirerande workshops på Sisters. Jag ska lägga upp bilder på dem här på bloggen.

Det är så mycket som händer nu och det är så otroligt roligt att få vara en del av denna process. Jag är tokglad för all härliga människor jag har förmånen att jobba med! Tyvärr så har bloggens skriverier inte flytit lika mycket som vanligt.

Varför?
Jo det är såhär för Annaberg. Antingen flödar orden konstant. eller så är de slut. Just nu är de ganska slut.

Det är som med kreativitet i allmänhet för mig. En fågel i magen. Den flyger och flyger runt i magen. Den vill ut, Men det kommer ingen fågel. Bara fjädrar. Jag spottar o spottar o bara fjädrar slinker ut. Men man känner att den är på gång, fågeln. Kreativitetens fågel. Så är det i alla projekt för mig. Rätt som det är så bara hostar man till o hela fågeln flyger o svävar fritt. Högt upp!

Summa sumarums. Bloggens fågel har mest varit fjädrar som puffat fram i krystade försök att få flyga fritt!

Men snart.... då komer den. Fågeln. Den kommer ha med sig massor av fina bider. Sistersfilmer o en massa härliga inlägg. Trust me.

En sak vill jag även säga. Ödet har varit framme. Igen. Detta spännande öde. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar