torsdag 4 februari 2010

Claudia Galli!



För ett tag sedan så fick jag en förfrågan om att ha med mina smycken i en tv serie på kanal 5. Den hette Misses lista. Huvudrollen hade Claudia Galli! Jag träffade henne då vi gick igenom kläder och smycken inför inspelningen.

Hon är en supertrevlig och bra person. I omgången av Let´s dance är hon med och tävlar. Hittills har hon presterat megabra.

Hon känns som en envis och hårt arbetande kvinna som tar sig fram för att hon kämpar hårt. Inte genom att trampa på andra utan genom att bara vara sig själv och jobba för det hon tror på.. Jag gillar verkligen människor som lyckas utan att de armbågar sig fram.

Hon har en blogg som man alltid blir glad av att läsa. Nyfiken? Läs den.

Claudi känns som en sann sister. Så från mig till dig så säger jag rösta på Claudia.

Kram och godbye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar