onsdag 2 juni 2010

Stress inför sommaren!


OJojjojoj det verkar som att folk och fä har det riktigt mega stressat nu. Allt ska vara klart innan semestern kommer och innan alla blir lediga.

Själv ska jag för första gången på många år ha en riktig semester. Det ska bli så skönt!

Det gäller bara att hålla huvudet i styr nu i det sista. Strukturera upp jobben som är kvar. Vilka deadlines har jag kvar samt vad ska hinnas med. Jag har nu svirat ihop en perfekt planering.

Min kära kollega Annika tittade på mitt tränigsschema jag hämtat på Balanze och sa att tänk om jobbschemat kunde se lika bra ut och strukturerat. Jag funderade en del på kvällen och på morgonen så svirade jag ihop ett Anna schema. Känns kanon! GUD vad härligt att tömma huvudet och bara kunna kryssa. Listan är lång lång lång..... Men så är det ändå en lång tid kvar innan semsetern infinner sig.

I juli ska den ääga rum! :-) Det är då jag ska skriva klart mina böcker, åka till soligare land, förverkliga mig själv, gå på yoga, rida, träna, hänga med familjen. ALLT! ska hända då! :-) Eller så bara.... hänger jag lite. Chillidillar! Jag har ju världens bästa familj så dem ska jag definitivt hänga en hel del med! Min syster det är den bästa systern!

Strukturera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar