onsdag 2 juni 2010

Idélab 10 år! Fotografering! Boken!




Jubileumsåret när Idélab fyllde 10 år trycktes en bok upp. I boken fanns goda exempel på företag som startats genom åren. Jag fick äran att vara med. Här är bilden till boken som en fotograf vid namn Christian Evers fotade, Grymt duktig kille!

Jag kommer alltid vara glad och tacksam för att jag startat mitt företag på Idélab. Det är en ära att få representera dem som ett av deras exmpel genom åren. Jag tror det var 12 stycken exempel. Jag är lite stolt faktiskt! Ni vet när man blir sådär overkligt glad över något som händer. Så känns det att fått varit med i den. Det är så lätt hänt att man bara passerar lyckan förbi. Jag kände nu att jag var tvungen att ta tag i den och slänga upp en i luften och låte den ligga där och rulla några varv till! Spinna runt min lycka. Lyckan kommer lyckan går och så länge man vill hålla den i liv.. den BESTÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar