söndag 21 mars 2010

Springer i kroppen!


Nu känns det att våren är på väg!

Det spritter lite i kroppen! :-) I hela mig. Varje entreprenörscell vaknade precis ur sin dvala. Jag visste inte att de var i dvala. Men nu vet jag det. För jag kände skillnaden nu när de vaknade till liv! Wohoooooooooooooo!

Sitter på kontoret idag och jobbar! Känns helt otroligt vad mycket jag fått gjort. Allt bara rullar på nu! Och jag rullar med. Vi är som en snöboll som blir större och större och rullar fortare och fortare. Vi kommer rulla och rulla med en väldans kraft. Nu tänker ni... men Anna Anna Anna då borde du veta att bollen till slut kraschar. Inget kan rulla förevigt! I KNOW! Bara det att jag har redan planerat att den ska krascha. Det är det som är det fina i kråksången! Sonmmaren 2010 då ska snöbollen ligga utsprid i solens härliga strålar. Och smälta! mmm....

Mmmmmm vad nice! Ligga där och tina upp! Men så fort bollen tinat upp då kommer näst boll börja rulla! Kanske en sandboll... eller gräsboll!

Länge leve snöbollar och spirande tankar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar