torsdag 18 mars 2010

Draknästet har börjat igen!




Attans vad kul jag tycker att det är. Som ett litet barn skrek jag rakt ut igår när jag insåg att jag glömt att det var det som var DET på tv. Jesus maria vilket litet skrik det kom. Ojojojojoj! Sen satt jag knäpptyst som ett barn på julafton och insöp programmet! mmmm mmmm mmmm vad jag gillar det!

Jag och min käre barndomsvän och superentreprenör Erik Söderberg har bestämt att vi ska ringa varandra efter varje program och berätta hur vi hade gjort om vi sutttit i panelen. Ja men ni vet... lite kul snack om affärsideér och dittens o dattens!

Jag blir så glad av att känna att jag har så många trevliga människor i mitt liv! Så många människor som ger mig energi att fortsätta tycka det är fantastiskt kul att driva företag. Det är alltid upp och alltid ner.

STOR KRAM TILL ALLA ENTREPRENÖRER IDAG! ROCK ON!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar