torsdag 4 mars 2010

FLOW on the GOOO!

Igår hade jag 5 riktigt bra och värdefulla möten. Det är mycket med tanke på att endast två var på vårat kontor i eksilstuna. De andra äkte jag och träffade på deras kontor samt ett lunchmöte. Det är bra att hinna på en dag i stockholm måste jag ändå säga! Jag är en fena på att hitta nu. Fort går det mellan olika destinationer.

fason kommer nu börja samarbete med flera bra partners. Det kommer bli en utveckling som går mot den positiva och expansiva vägen.

Det är så kul att ha många bra möten under en dag. Man känner att man utnyttjar tiden och tar vara på all tid. På kvällen reflekterade jag samt bearbeta all information. Vraje möte kräver sin reflektion.

Idag ska jag gå igenom flera briefs och skriva offerter och se till att ta fram riktigt bra samarbetsstrategier!

Har eventuellt åxå hittat en samarbetspartners till Sisterskonceptet! Hon e en riktig pärla. mer säger jag inte nu...

Gooo gooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar