tisdag 15 september 2009

Ny Sister

Det är en ära för mig att äntligen få bli en Sister! Att få tillhöra klanen av dessa underbara, kreativa, roliga, tokiga, starka kvinnor som jobbar och sliter och vågar kasta sig ut i den hårda entreprenör-världen. Jag har följt dem sedan starten och kan inte låta bli att inspireras och förundras över engagemanget!

Vad gör jag då i denna fantastiska värld? Jag jobbar för Fason och har mitt första stora uppdrag just nu. Intressant och lärorikt må jag säga.

Jag ska försöka uppdatera här så ofta jag bara hinner och har något intressant att säga.

Till dess!

"If it was easy everyone would be a millionaire"

2 kommentarer:

  1. Fab baby!
    Välkommen!
    Fantastiskt citat!

    SvaraRadera
  2. Åh va kul! Även om jag inte är på plats att ge dig en välkomstkram så får du en virituell en här!!

    KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

    SvaraRadera