torsdag 3 september 2009

Kryssa kryss!

Det gäller att ha tungan rätt i munn och huvudet på topp!

Iadg har jag inte fått gjort alls så mycket som jag tänkt. Lite rörig dag i huvudet. Men men det är bara att kämpa på och jobba vidare. Imorgon är en ny dag med nya energier o tankar.

Jag hoppas flow infinner sig då!

FLOW är mycket viktigt men infinner sig inte alltid när man som bäst behöver det.

Nu ska dricka kaffe och strukturera "to do" grejer innan jag avslutar dagen ganska tidigt denna Torsdagen. Brukar göra det när jag känner FLOWET försvinner. Då får man iallafall några viktiga saker gjorda efter varje strukturering. Jag brukar skriva listor med små tomma boxar efter. Sedan kryssar man varje sak man gjort vilket alltid känns kul. Listor med mycket kryss är alltid bra!

Kryssa kryss is da shit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar