fredag 18 september 2009

Tempo!

Vilken vecka det har varit! Galet galet galet mycket! Men ack så kul det är. Igår var jag på möten i stockholm hela dagen. Grymt kul och intressant. Sprang från det ena till det andra hela dagen. Teeeeeemmmmmmmmpppooooo.

Efter dagens slut så hade jag nästan dåligt samvete för att jag inte tyckte jag jobbat denna dag. För hur kan man ha så kul på jobbet? Jo om man jobbar med något man brinner för så blir det så kul.

Innan jag skulle somna kunde jag inte komma på något annat jag hellre gjort denna dag. Då har man haft kul!

Imorse på vårat frukostmöte snurrade huvudet lika fort som en torktumlare efter gårdagens input. Efter en timmes chatt med Annika så spydde vi båda ur oss en massa tankar o sedan var vi redo för nya möten, ny input o en massa massa jobb!

Länge leve nya kontakter, inspirerande människor och nya projekt!

Fredagen börjar lida mot slitt slut men än är det mycket tid kvar. Ska jobba i 3 timmar till. På tåget till Falun som går om en timme. Hem o packa o sedan tåg o jobb! Älskar att jobba på tåg så det blir bra!

Todels.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar