tisdag 25 augusti 2009

Effektiva media!

Jaha nu sitter jag här igen, efter sommarens vila från storstadens rytm, på kontoret i Stockholm!

Det ligger Grev Turegatan och det är Marianne Östlund som har detta kontorslandskap. Marianne driver företag effektiva media och hon är en störtskön person! Här på kontoret är stämningen mycket bra och det är alltid kul att komma hit. Känns skönt att vara tillbaka. Etuna varvat med Stockholm är en perfekt blandning just nu.

(Bilder på kontoret kommer upp så fort jag har kabeln så jag kan ladda upp dem.)

Detta kommer bli en intensiv dag.
Var ute i stallet idag och red mellan 6.00-08.00.
Tåg till Stockholm kl 09.00

Jobba på tåget och sedan på kontoret när jag anlänt.
Lunch 12.00-13.00
Jobba 13.00-14.00
Möte 14.00-15.00
Jobba 15.00-17.00

17.30 MEDIAMINGEL med Jenny Norelius! Lovely!

Sedan blir det tåg hem. Vilken tid det blir känns lite flytande.
Nu fokus jobb - sedan fokus mingel!

Hoppas du har haft en lika bra och händelserik dag som mig.

OBS har haft ett otroligt bra möte idag. Och lite annat kul börjar hända på kontoret. Mer om det en annan dag!

Todels!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar