torsdag 27 augusti 2009

Årets affärsnätverkare! Nominerad Sisters!

NU har jag nominerat Cecilia Hyrén till tävlingen Årets Affärsnätverkare.

Det finns ingen som slår våran Sisters i det. Skulle hon bli9 rankad i Guiness rekordbok för något så är det i den kategorin. Jag satt här och funderade när jag nominerade. Jag hade kunnat nominera många fler i denna tävling. Annika Löfgren o Josephine Lingahammar är några av alla namn som kom upp. De är åxå fenomenala. MEN Cecilia är Top Notch i detta.

Jag bugar och tar av hatten inför denna kvinna!
Nu hoppas jag att många röstar så vi får fira en seger den 10 oktober.

Cecilia Hyrén är Årets Affärsnätverkare!

Läs hennes nominering här.



Tycker detta är en gullig bild på mingelkungen!
Mingla gott alla människor där ute. Todels!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar