tisdag 18 maj 2010

Smycken! Tävling!

När jag startade företag för några år sedan så var det smycken jag började med. Jag startade företaget på Idélab.

Design Annaberg heter det och jag driver det än idag. Jag skapar skräddarsydda smycken som passar dig och din personlighet!

Ni kan kolla mer på www.annaberg.se

Jag tänkte nu att jag skulle lotta ut ett smycke. Jag måste bara komma på något kul ni måste göra för att vinna. Hmmmmm... Jag tänker mig att den som skriver bästa motiveringen till varför Sisters in Business är ett bra koncept vinner. En slogan eller ett rim eller en motivering eller en känsla det skapar hos dig.

Jag jobbar idag med fason till störst del. I det förtaget skapar jag infomationsmterial. Design Annaberg jobbar jag med vid sidan om. Varför har jag valt att lägga upp det så? För det är så jag trivs helt enkelt. Att designa smycken lite då och då och sälja till mina stamkunder och sedan ha någon ny smyckesvisning med jämna mellanrum. Jag brinner så otroligt mycket för grafisk formgivning och det går inte att bortse från. Helst skulle jag vilja ha tregånger så mycket tid på ett dygn så jag kunde jobba med allt jag ville! Det finns så¨otroligt mycket roligt att jobba med här i livet! Ibland får jag ångest för att jag inte hinner allt som jag älskar att göra. För allt jag gör är så KUL! I mina ögon och i mitt hjärta. Självklart har jag upps end downs och många motgångar har det varit och kommer vara. Bara för att något är kul är det inte detsamma som att det är lätt. Det ska gudarna veta. Men finns viljan och drivkraften då går allt. Men det gäller att hålla ut!

Den som kämpar mycket mister aldrig stycket! :-) Eller nåt!

Ok nu tillbaka till mina smycken..... Ni kommer vinna en RING! Tamtarata! Så börja tänka och skriva. Vinnaren koras i nästa vecka på Onsdagen! Jag har aldrig kört en sådan här tävling innan men någon gång ska vara den första! Todels

3 kommentarer:

  1. Sisters in business ger mig en stark känsla av att man kan, alla kan, och kan göra det bra. Satsa på det man vill och genomföra är ingen omöjlighet, det är känslan jag får :)

    SvaraRadera
  2. Sjukt bra Waldiiii!

    Waldiii du är nu vinnare av en ring!
    Vad e din adress? och vilken storlek på ringen vill du ha? Skriv här eller maila den till mig på anna.berg@fason.nu

    Konkurransen var stenhård! :-) Men efter ett enhäligt domarbeslut blev det Waldiii. Som gav en mycket bra motivering. Man kan, ALLA kan! Inget är omöjlligt!

    WEI!

    SvaraRadera