måndag 17 maj 2010

Nya mötesrum!

Nu är det ett härligt väder och det spritter i kroppen!

I helgen har jag haft världens race med kontoret.

jag har handlat lite nytt på ikea, en hel del på loppis samt lite färg och klister och grejs. Jag har pysslat och fixat och trixat.

Tre tomma rum blev tre mötesrum. :-) Fantastiskt vad färg tyg och möbler kan göra. Det är en härlig känsla av flow i ett av rummen. Nu vill jag bara hänga där hela tiden. Idag satt jag vid det runda bordet för första gången och det var bara så trevligt. Känslan av att skapa något BY HAND slår mycket.

Men jag kan säga att det var lite tungt att slita hela helgen. I fredags blev det från morgon till midnatt och lördagen ca 6 h och söndagen 12 h. Inte direkt utvilad efter denna helg men ändå full av energi. :-)

Kom på kaffe snart och spana in de härliga mötesrummena. Extrena kan även boka rummen så hör av er om ni behöver koma bort och konferansa!

Sol och skimmer gör dig fri från dimmer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar