onsdag 11 november 2009

Ödet!

Jag tror ju på Ödet. Vissa tycker det är märkligt att göra det. Mig hjälper det att finna styrka. Jag mår bra av det och tänker därför fortsätta med det.

ÖDET ÖDET ÖDET.

När jag får en svacka i företagandet analyserar jag inte varför händer detta mig, Jag gräver aldrig ner mig i oro. Jag tänker snabbt att nu gäller det att jobba dubbelt så hårt. Om man jobbar och fokuserar så kommer det något positivt tillbaka. En ansträngning belönas.

Eftersom detta är min filosofi så jobbar jag som mest när jag har det som tuffast. Jag fokuserar på det positiva och sträver efter nya kunder, nya vägar och nya möjligheter. Rätt som det är så öppnar sig det mest fantastiska.

Släpp din oro och se det positiva. Allt löser sig bara man tror det kommer göra det!
Visualisera mera positiva tankar.

Det blir som man tänker.

1 kommentar:

  1. Så sant som det är sagt!

    Varje misstag/nedgång ger en en chans att möta nästa tillfälle med mer kunskap, erfarenhet och mod.

    Keep working!

    SvaraRadera