torsdag 11 juni 2009

Sister i USA!

En av våra Sisters har lämnat oss. Galna, tokiga, roliga, spontana, kreativa, konstnärliga, ordningssamma Anna. Hon är nu stationerad i USA sedan någon månad tilbaka. Kände jag behövde omnämna detta på bloggen så alla trogna läsare kan följa hennes väg!

Vi saknar henne och önskar hon stannat kvar då hon var en sann Sisters! En UR sister! Man kan säga att det var hon som gjorde så Sisters ens kom till. Anna Welén satt med mig på golvet i den tomma lokalen innan kontraktet var signat. Tillsammans satt hon och jag och filosoferade om livet och framtiden och lokalen. Jag berättade min vision och min tanke - och hon nappade. Hon tog den första platsen, skrev på det första kontraktet. Utan henne hade jag inte gjort det.
Tack Anna för att du signade, det inspirerade mig till att tro på min tanke och vision.

Hon har det bra därborta och vi planerar nu in en liten resa dit. Vi kan ju inte släppa iväg en Sister utan att följa efter henne för att kolla läget! Datum kommer, alla måste ju kunna så det är en del trixande och fixande... men soooon!

Kanske startas ett Sistersoffice där borta. Kanske inte. Men vi hoppas!
Lovely bild eller hur! We miss u!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar