tisdag 13 juli 2010

Work on "a fik"!



Idag jobbar jag på en uteservering i Stockholm. Jag insåg när jag kom till kontoret i stockholm att där var öde och tomt och varmt. Så jag bestämde mig för att sitta ute i den fläcktande vinden och jobba.
Så här sitter jag nu och myser i skuggan på ett fik. UTE! Helt galet skönt. Det är bara att älska livet dagar som denna. Faktiskt.
Snart ska jag även ha ett spännande möte som ska bli riktigt kul! Jag älskar möten som kan leda till nya lärdomar eller nya samarbeten. Livet är så stort och spännande och vi bara norpar på kakan!

En del behöver lugn och ro för att kunna koncentrera sig. Så funkar inte jag. Jag går liksom in i en liten bubbla och myser mest av att det händer saker runt mig. Jag jobbar bättre med kaos runt mig. Jag hör inte mycket när jag sitter försjunken i mitt flow.
Speciellt härligt tycker jag det är att skriva. Jag skriver mycket. Både om mig och om andra Att bearbeta livet genom att reflektera är helt otroligt bra för mig. Samt att det är intressant att gå tillbaka och läsa om hur man tänkt genom livet. För tankar ändras trots att man ibland inte tror det.

Din sanning idag behöver inte vara morgondagens reflektion! Sanningen och verklighetens bild beror på dina lärdomar och din storhet i att ta in allt som en subjektiv verklighet fylld av kartor av liv. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar