fredag 23 april 2010

Annika - myrorna - middag - LYCKA!

Nu har jag haft en otroligt effektiv dag! Jag har jobbat extremt effektivt och fått mycket gjort. Betat av min "to do" lista.

Sedan tog jag och Annika en liten promenad till myrornas och strosade bland gamla möbler och böcker. Det är alltid en härlig känsla tycker jag att vistas bland saker ägda av människor från en svunnen tid. Vi är inte mer än avtryck i form av det vi lämnar efter oss. Vissa saker sparas - andra saker säljs...

Efter myrornas besök så gick vi på restaurang och åt en utsökt middag. Båda behövde ladda med ny energi. Vi pratade strategier, framtid och ett givande samarbete oss emellan. Det var så trevligt. Nej det var inte trevligt.... det var LYCKA. Just där och just då.

Vi förstår varandra och vi stöttar varandra i vått och torrt. Hon är en fantastisk person och jag har tur som har henne.

Nu ska jag snart gå hem efter ytterligare en timme av effektivt jobb på kontoret! Det regnar. Men vem behöver regn efter en middag fylld av LYCKA.

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar